Tuesday 19 April 2011

sosial

 masa lebih kepada belajar.. 
masa lebih kepada kerjaya...

kalaulah anda, apakah yang anda pilih samada blaja or kerja atau kedua-dua atau sosial??


ramai kawan2 ajak lepak or bersosial tapi...bukannya saya tidak mahu bersosial tapi saya amat susah nak bersosial kerana beberapa perkara yang tidak mengizinkan.. antara sebabnya saya susah nak bersosial adalah ketika ini saya masih lagi bekerja dan belajar. kedua perkara ni menyebabkan masa yang tipis untuk bersosial. rindu juga rasanya nak hang out dan lepak bersama kawan2 tapi malangnya tidak boleh..  

kesimpulannya saya memang tidak boleh bersosial hingga mencapai cita2 yang diingini. tapi sebagai remaja yang meningkat dewasa.. saya masih lagi cuba untuk bersosial jika tiada kerja mahupun blaja di hujung minggu. :)



No comments:

Post a Comment