Monday 9 May 2011

ahad dan hari istimewa

sudah lama tak update blog ini disebabkan tiada idea untuk di update kan. hari ni saya hendak mencerita hari semalam iaitu hari AHAD. pada hari  semalam juga adalah bersamaan dengan hari ibu dan hari istimewa untuk ibu2 diseluruh dunia di mana seluruh dunia menyambutnya bagi mengingati jasa2 perjuangan setiap ibu. 

semalam juga saya telah menyambut hari mama saya bersama2 dengan adik saya ehen di shah alam sebelum pergi ke airport. kami menyambut hari ibu di Pizza Hut seksyen 20. memang seronok pabila melihat wajah ibu yang gembira kerana dapat menyambut hari ibu untuk mama saya. wow!! SELAMAT HARI IBU MAMA.. THAKS FOR EVERYTHING. :)


makan pizza sahaja mesti tak dapat nak buat keputusan yang bernas ketika hendak memilih meal kerana terlalu banyak pilihan untuk di pilih. tapi memang teringin sekali nak makan pizza kerana bukannya setiap bulan dapat makan di pizza hut hanya sesekali dalam setahun dan boleh di kira dengan jari 10 saya.. :) 

malam hampir tiba masa untuk ke airport untuk mengambil ayah saya yang baru balik dari luar negara landed pada jam 2110. dah selesai di airport barulah saya balik ke rumah. semalam adalah hari istimewa yang di mana kita sambut setiap tahun. :)




No comments:

Post a Comment